close

美好紀錄-感恩6Day:
這一天我與我的母親一起畫著禪繞畫,我很感恩我的母親非常健康沒有病痛的可以開心地與我一起繪圖,我想這就是所謂的福報吧~我的母親是個有福報的人~祝大家也都有這樣的福報。

Good record - Thanksgiving 6Day:
This day I and my mother painted Zen painting, I am grateful to my mother is very healthy no pain can be happy to draw with me, I think this is the so-called blessing it ~ my mother is a blessing People ~ wish you all have such a blessing.

arrow
arrow

    晴奈 Seina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()